Skype For Business, Teams en Office 365 succesvol integreren

Smartlync begeleidt u stap voor stap naar een andere manier van werken.
Efficiënter, sneller, transparanter. Geen radicale ommezwaai naar een nieuwe werkwijze waarvoor uw medewerkers niet klaar zijn.
Maar wel een stapsgewijze aanpak die leidt tot een doeltreffende implementatie.

Stap 1

Smartlync analyseert uw situatie: we nemen uw infrastructuur, software, licenties, telefoonnummers en facturen onder de loep.

Stap 2

Smartlync brengt uw communicatiestromen in kaart. Hoe communiceren uw medewerkers met elkaar en met uw klanten? Hoe complex is uw call flow? Kreunt uw klant bij uw uitgebreide keuzemenu’s? Legt uw leverancier wel eens gefrustreerd de telefoon neer, als hij voor de derde keer wordt doorverbonden met de verkeerde persoon? Wie is er onderweg en hoe kunnen we elkaar bereiken. In deze inventarisatie letten we ook op de zeer specifieke details : Parlofoons, deuropeners, alarmeringen, noodknoppen, Dect telefonie, fax, internet connectie, firewall, netwerk, Office365, Azure.

Stap 3

Doelstellingen en objectieven bepalen.

Stap 4

Wij maken een budget of een menukaart waaruit je kan kiezen.

Stap 5

Onze Skype Angels begeleiden je werknemers op de werkvloer en zijn herkenbaar gekleed. Geen drempel om vragen te stellen. Voorafgaand kan er ook een groepstraining georganiseerd worden. Wij maken ook een instructievideo met schermvoorbeelden uit je eigen omgeving zodat het heel herkenbaar is voor de gebruikers.

Stap 6

Wij nemen opnieuw de menukaart en gaan uit eten om het project af te ronden en bespreken de onderhoud cyclus, monitoring en rapportage.